Termeni si conditii Social Brand

Termeni si conditii

1. Comanda

2. Livrare 

3. Plata

4. Returnare produse

5. Garantii

 

 1.COMANDA

 

a).Comanda pe site 
Aceasta este metoda recomandata pentru a comanda produse, datorita urmatoarelor avantaje:
Produsul este identificat clar si orice erori sunt evitate;
Ora la care lansati comanda este certa si ne va permite sa ne respectam promisiunea de a va raspunde la comanda in maxim 4 ore;
Aveti acces permanent la stadiul comenzii Dumneavoastra si la comentariile pe care consultantii nostri de vanzari le adauga acestei comenzi.
Pentru a lansa comenzi este necesar sa va inregistrati (adica sa va creati un cont de client), folosind date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul ADAUGA IN COS. Acest buton il puteti gasi in dreapta fiecarui produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs.
 
 
Dupa ce ati adaugat un produs in cos, se va deschide pagina unde este prezentat continutul cosului de cumparaturi. In acest moment puteti fie sa va intoarceti la pagina anterioara folosind butonul Back al browserului, fie sa trimiteti comanda folosind butonul COMANDA PRODUSELE.
Cand aveti in cos toate produsele pe care doriti sa le cumparati si va decideti sa trimiteti comanda, in Cosul de cumparaturi aveti de ales: modalitatile de livrare si plata, tipul cumparatorului (persoana fizica sau juridica), adresele de facturare si de livrare; puteti sa adaugati oricand datele despre firma Dumneavoastra sau alte adrese folosind Contul meu. Daca aveti alte observatii in legatura cu comanda, le puteti scrie la rubrica Alte solicitari. Dupa ce ati bifat optiunile dorite, dati click pe butonul Finalizeaza comanda.
 
 
 
IMPORTANT:
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul Social Brand, nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.
 

Pentru achizitii in baza Legii 448 (fondul de handicap) va rugam sa plasati comanziile dvs. pe site, iar la finalizare vvă rugam completati la punctul 5: Metoda de plata: Facturare Unitate Protejata

Ulterior (doar in cazul clientiilor noi) vi se vor completa cu datele introduse de dvs. Acordul de Parteneriat si Contractul necesar achizitiei.

Acestea au cadru general fiind fara obligatii(achizitii minime, exclusivitate, etc). Ambele se trimit in cate doua exemplare originale odata cu livrarea primei comenzi alaturi de Autorizatia U.P.A. si Fisa Postului.

Socialbrand.ro va recomanda realizarea comenzilor online, pentru a putea astfel sa asiguram prelucrarea, urmarirea si livrarea cat mai prompte ale comenzii Dumneavoastra.
 
b). Comanda telefonic
Pentru comenzi telefonice sunati la oricare din numerele de telefon de mai jos si unul dintre consultantii nostri de vanzari va va prelua comanda :

NUMERE DE TELEFON SI FAX:
Mobil (Telekom): 0740-050.013
Mobil (RDS): 0771015711
Fix: 0332 739.475
FAX: 0332 739.475 
 
c). Comanda prin e-mail 
Pentru comenzi prin e-mail la adresa de mai jos si unul dintre consultantii nostri de vanzari va va prelua/confirma comanda:
E-mail: office@socialbrand.ro
  
PROGRAM: 
Luni-Vineri, 09:00 - 17:00
Sambata si Duminica INCHIS
 
Comenzi on-line: NON STOP
Departament Vanzari - Program preluare comenzi: Luni-Vineri, 09:00 - 17:00 
 
IMPORTANT:
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul Social Brand, nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.
Livrarile se fac in termen de 24 - 48 ore, de la data confirmarii comenzii si a stocului de catre consultantii de vanzari in urma unei comenzi.
 
Achizitii Corporate 
Social Brand ofera clientilor corporate prin departamentul de vanzari conditii speciale: oferte personalizate, suport pentru licitatii si proiecte de investitii.

DATE CONTACT:
tel 0740-050.013
Fax: 0332 739.475        
Email:  office@socialbrand.ro

 

2. LIVRARE

 Modalitati de livrare 

Livrarea se va face astfel:
* Produsele se livreaza in toata tara, prin intermediul serviciului de curierat rapid FAN COURIER plata transportului revine cumparatorului si variaza in functie de greutatea coletului, clientul beneficiind de tarifele negociate de noi cu firma de curierat.   Coletele de pana la 10 kg vor avea un cost de transport de 24 lei TVA inclus. 

 

Reteaua de localitati unde Fan Curier nu percepe taxe suplimentare o gasiti aici: Locatii Fan 

Plata la livrare se face numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura). Curierii Fan Courier cu care colaboram  va vor solicita suma produselor specificata in factura sau pe AWB care include costul de transport cu taxa ramburs a incasarii.

Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la verificarea corespunzatoare a produselor.

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie.
In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.

Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid, la numarele de telefon pe care le gasititi in e-mail-ul primit de la noi, alaturi de numarul si data AWB-ului. Pentru tracking-ul coletului dumneavoastra accesati acest link  si introduceti codul AWB-ului dumneavoastra.

IMPORTANT: 

Produsele comandate sunt ambalate corespunzator sunt etichetate cu atentionare “ FRAGIL “ dar nu sunt asigurate pe parcursul transportului pana la livrare;
Va rugam, la primirea coletului sa verificati continutul – integritatea produselor comandate, iar daca constatati nereguli, deteriorari,etc. va rugam sa semnalati agentului – curierului pe nota de transport.
Marfa deteriorata din cauza transportului si nesemnalata la primirea coletului de la curier, nu se schimba .
Firmele de curierat sunt terti in comenzile Dvs, nu ne facem raspunzatori de eventualele neplaceri create datorita lor. 
 
Deschidere colet la livrare 
Fiindca INCREDEREA este una din valorile socialbrand.ro inca de la infiintarea magazinului si pentru a inlatura una din principalele temeri ale comertului online, va oferim posibilitatea de a plati comanda dumneavoastra dupa deschiderea coletului si dupa ce v-ati asigurat ca produsele sunt in stare perfecta si sunt exact cele comandate.
Deschiderea coletului la livrare este valabila atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice care au achizitionat produse de pe www.socialbrand.ro  si ofera posibilitatea de a verifica daca acestea se prezinta in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic) si corespund cu ceea ce ati comandat, dar nu se ofera posibilitatea de a verifica/proba/testa produsele.
Cum functioneaza?
Atunci cand comanda ajunge la client, acesta poate solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Pentru comenzile ce contin mai multe produse la care in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare clientul constata ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decide refuzarea acestuia, returul se va face pentru intreaga comanda, implicit a tuturor produselor livrate.
Pentru comenzile cu plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua inainte de a achita comanda sau dupa achitarea comenzii, doar in prezenta curierului.
Cum refuzati produsul/produsele?
Este foarte simplu: daca in urma deschiderii coletului clientul constata ca produsul comandat nu se afla in stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta poate refuza comanda.
In cazul returnarii produsului/produselor, toate taxele legate de transport vor fi suportate de catre socialbrand.ro .
Cum primiti banii inapoi?
Daca comanda a fost achitata online, iar in urma deschiderii coletului clientul decide returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul acestuia in cel mai scurt timp.

 

3. PLATA

Modalitati de plata 
Socialbrand.ro va ofera mai multe modalitati de plata:  

·         Plata ramburs cont colector (numerar la curier) - achitarea comenzii in momentul livrarii;
·         Plata cu numerar prin depunere in contul nostru bancar ( economisiti astfel taxa de ramburs);
·         Plata cu numerar la sediul nostru (doar pentru persoane juridice);
·         Plata prin Ordin de plata in avans in contul nostru;

    Pentru plata prin ordin de plata sau depunere de numerar in cont aveti nevoie de urmatoarele date:

    Nume firma: Fundatia Enable Romania Sectia Social Brand
    IASI-700301 Dorobanți nr. 13, Romania (RO)
    Cod unic inregistrare: RO32787603
    Aut. Nr.: 1414/21.01.2014
    Cont: RO40 BACX 0000 0011 2078 6000, Banca: Unicredit Iași
     

    4. RETURNARE PRODUSE

    Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile O.U.G. 34/2014.
    Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
    Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.
    Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc).
    Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.
    Produsele din categoriile: consumabile (fiole alcooltest, solutii spalare ochi), produse de igiena personala, produse care intra in contact cu parti ale corpului, nu se pot returna decat sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului.
    Consumatorul trebuie sa completeze formularul de returnare a produsulelor care va fi transmis prin email de catre consultantii nostri de vanzari.
    Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de consumator si va emite o notificare prin email catre client care contine numarul de autorizare a denuntarii contractului. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre consumator din contul propriu, sau direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate. Acest document trebuie atasat coletului ce contine produsele returnate astfel incat el sa fie vizibil fara a desface respectivul colet.
    Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect amabalate in colete si cu formularul de returnare semnat si atasat, colete care vor fi expediate pe adresa centrului nostru de colectare a produselor din Str. Dorobanti nr. 13, Iasi.
    Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Pentru expedierea coletelor va rugam sa folositi acelasi serviciu de curierat prin care ati primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate. Coletele ce nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a returnarii) semnat in original de catre client nu vor fi primite de serviciul nostru specializat si vor fi refuzate. Cele 14 de zile in care vom rambursa contravaloarea produselor derulate se scurg din momentul in care acest formular de denuntare unilaterala a contractului, cu numar de autorizare si semnat de catre client, ajunge in posesia serviciului nostru specializat impreuna cu produsele returnate.
    In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii). Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.
    Clientul va fi notificat in cel mai scurt timp dupa receptia, procesarea si determinarea gradului de uzura a produselor de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia facuta si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor folosite, deteriorate, fara ambalaj etc., sau care nu corespund cu declaratia clientului din momentul completarii formularului de returnare, pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, societatea noastra are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
    Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
    ·         Produsele din categoria consumabilelor (fiole alcooltest, baterii, solutii sterile clatire ochi, etc) care sunt desigilate;
    ·         Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate;
    ·         Produsele ale caror etichete de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
    ·         Echipamente de pe care s-au rupt accesoriile primite;
    ·         Produse igiena personala; Produsele care au fost purtate;
    ·         Produse care intra in contact cu parti ale corpului;
    ·         Produse ale caror colete nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a returnarii) semnat in original de catre client;     
      Produsele aflate in situatiile de mai sus nu vor fi acceptate la retur si nu se va restitui contravaloarea acestora.
       

        5. GARANTII

       Garantia produselor 
      Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producatori.
      Certificatele de garantie pot fi emise de Fundația Enable România - Secția Social Brand sau de producator/importator. In ambele cazuri clientii vor apela la centrul nostru de service.
      Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte clientii nostri in cazul aparitiei unor probleme de garantie in vederea rezolvarii cat mai rapide:
      • Dupa completarea formularului veti primi instructiuni detaliate despre modul de trimitere a produsului in service. Daca nu aveti posibilitatea de a completa acest formular, il puteti trimite la aceeasi adresa prin serviciul de curierat oferit de Cargus Courier, specificandu-se plasarea pe contractul Fundației Enable Romania si trimiterea catre noi.  Contactarea curierilor Cargus poate fi facuta la numerele 021 9330, 021 9282
      • Produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de certificatul de garantie emis de Fundatia Enable Romania Secția Social Brand, de actul de achizitie al produsului in original sau copie si trebuie sa aiba intacte elementele de identificare.
       Costurile de livrare si returnare ale produselor care vor fi reparate sau inlocuite vor fi suportate de catre compania noastra. In masura in care defectele sau neconformitatile produsului nu fac obiectul garantiei (manipulare si utilizare defectuoasa, utilizare la alti parametri decat cei indicati de producatori, etc) costurile aducerii la conformitate si cele de livrare vor fi suportate de client.
      Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect ambalate in colete. Nu primim in garantie produse neambalate. Cele 15 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul in care produsul defect ajunge in posesia serviciului nostru specializat.
      In momentul sosirii coletelor la centrul nostru de service, se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.
      Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 72 de ore de la receptia produsului defect in centrul nostru de service, in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service (receptia coletului conform indicatiilor de mai sus), pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.
      In cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de constatare in valoare de 40 RON , precum si plata transportului dus-intors.
      Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate ( supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, etc.
      Produsele neridicate din unitatea de service in termen de 60 de zile de la solutionare vor fi declarate abandonate si vor intra in posesia Social Brand
      In cazul in care totusi intampinati o problema in rezolvarea problemelor de garantie, va rugam sa ne contactati la Tel.: 0740-050.013, sau sa mentionati doleantele dumneavoastra la adresa: office@socialbrand.ro